Wanneer word mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling of akkoord op uw betaling hebben ontvangen.

Hoe verloopt de bezorging?

Wij bieden u de mogelijkheid om uw pakket rechtstreeks thuisbezorgd te krijgen.

Wij brengen u 5,95 Euro aan bezorgkosten in rekening voor thuisbezorging.

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Om te kunnen profiteren van korting op uw aankoop, voegt u deze code toe aan uw mandje en klikt u op "OK" om de code te activeren.

Vergeet niet in te loggen op uw klantaccount voordat u een kortingscode gebruikt, en lees de gebruiksvoorwaarden aandachtig door. Vaak kunnen kortingscodes niet worden toegepast op artikelen die in de aanbieding zijn, en/of is er een minimum aankoopbedrag vereist. Vergeet ook niet om de geldigheidsdatum van de kortingscode te controleren.

Hoe kan ik mijn wachtwoord achterhalen?

Wachtwoord vergeten of kwijt? Geen probleem!

  • Klik op de link « Wachtwoord vergeten »
  • Ga naar uw mailbox om de link op te halen, die aan u is verzonden
  • Klik op de link, en kies uw nieuwe wachtwoord

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt op elk moment uw persoonlijke gegevens wijzigen:

  • Log in op uw klantaccount
  • Selecteer aan de linkerkant de gegevens die u wilt wijzigen
  • Voer de wijzigingen uit
  • Bevestig deze

Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met PayPal of iDeal.

Kan ik in de winkels van La Chica ruilen of retourneren?

Nee, helaas is dit niet mogelijk.

Wat zijn de voorwaarden voor retourzending en terugbetaling?

Om uw Internetbestelling geheel of gedeeltelijk aan ons terug te zenden:

Stuurt u ons de artikelen binnen 14 dagen terug in hun oorspronkelijke verpakking, ongedragen, ongewassen, in perfecte staat voor wederverkoop, samen met de volledig ingevulde retourbon.

De kosten voor deze retourzending zijn voor uw rekening.

Naar welke adres moet ik de producten retourneren?

U stuurt de zending naar het volgende adres:

  • La Chica.nl
  • Stationstraat 53
  • 1315 KG Almere

Bij ontvangst van uw retourzending sturen wij u een e-mailbericht ter bevestiging met daarin vermeld het bedrag van terugbetaling. Wij zullen het bedrag bijschrijven op de PayPal of iDeal-rekening, die werd gebruikt voor de oorspronkelijke betaling van uw bestelling.

Vergeet niet om de gegevens van de retourzending goed te bewaren (bestelnummer, artikelnummers van de geretourneerde artikelen, datum van retourzending en eventueel het retournummer) voor het geval u contact met ons wilt opnemen, zodat u ons snel op de hoogte kunt brengen!

Heeft u mijn retourzending goed ontvangen?

Ongeachte de gekozen vervoerder voor uw retourzending, moet u rekening houden met ongeveer 14 dagen voordat de zending bij ons arriveert.

Zodra wij uw retourzending in ons magazijn ontvangen, sturen wij u een bevestiging van terugbetaling per e-mail.

Indien u na 14 dagen geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, en houd de volgende gegevens bij de hand:

  • bestelnummer
  • artikelnummer van de geretourneerde artikelen
  • datum van de retourzending
  • en eventueel het nummer van de retourzending

Wij informeren u zo spoedig mogelijk.

Kan ik een artikel ruilen?

Wij kunnen niet op afstand ruilen, maar u kunt ons het artikel of de artikelen terugsturen voor terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen in de juiste maat of kleur.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

De gegevens die u ons online verstrekt, worden niet aan derden verstrekt. Andere informatie, o.a. verkregen via het contactformulier, gebruiken wij alleen om de inhoud van onze site te verbeteren.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Neem z.s.m. contact met ons op. Vul het contactformulier in en vermeld dat het gaat om een verkeerde bestelling. Wij nemen dan contact met u op.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Middels het contact formulier kun u klachten melden. Omschrijf uw klacht nauwkeurig en vermeld het bestelnummer en aankoopdatum. Wij nemen dan contact met u op. De aard van de klacht bepaalt het verdere verloop van de klachtenafhandeling.

Heeft u een andere vraag? Neem CONTACT met ons op via ons contactformulier.